Descriere
Caiet informatică cu spiră
Caietul de informatică vine în sprijinul elevilor în procesul de studiu a științelor exacte și nu numai.
Acesta poate fi utilizat atât în cadrul orelor de curs, cât și la rezolvarea temelor sau pentru notițe personale, având formatul B5, asemenea celorlalte agende Edeea.
Agendă bacalaureat Informatică C++
Agenda în format fizic înlocuiește perfect metoda tradițională de pregătire, oferind toate informațiile necesare pentru a învăța într-un mod rapid și eficient materia pentru examenul de bacalaureat, aceasta ajutând și în timpul liceului pentru a înțelege mai bine lecțiile.
Agenda include conținut pentru lecțiile pentru toate clasele de liceu necesare examenului de bacalaureat, informația fiind desfășurată în peste 200 de pagini.
Fiecare secțiune conține:
Lecții recapitulative privind teoria aferentă;
Modele de exerciții specifice rezolvate conform teoriei;
Modele de exerciții propuse spre rezolvare;
Explicații ajutătoare în vederea rezolvării exercițiilor.
Clasa a IX-a
Lecții recapitulative privind teoria clasei a IX-a
Modele de exerciții specifice rezolvate conform teoriei
Modele de exerciții propuse spre rezolvare
Explicații ajutătoare în vederea rezolvării exercițiilor
Cuprins:
Lecția 1 – Introducere în pseudocod
Lecția 2 – Restul împărțirii și împărțirea numerelor întregi
Lecția 3 – Structuri de bază, Structura liniară, Structuri repetitive
Lecția 4 – Transformări
Lecția 5 – Algoritmi elementari
Clasa a X-a
Lecții recapitulative privind teoria clasei a X-a
Modele de exerciții specifice rezolvate conform teoriei
Modele de exerciții propuse spre rezolvare
Explicații ajutătoare în vederea rezolvării exercițiilor
Cuprins:
Lecția 6 – Introducere în limbajul de programare C++
Lecția 7 – Restul împărțirii și împărțirea numerelor întregi
Lecția 8 – Reguli de folosire a semnelor „{” și „}”
Lecția 9 – Structuri de bază, Structura liniară, Structuri repetitive
Lecția 10 – Algoritmi elementari
Lecția 11 – Operații cu fișiere
Lecția 12 – Tablouri unidimensionale – Vectori, Operații cu vectori
Clasa a XI-a
Lecții recapitulative privind teoria clasei a XI-a
Modele de exerciții specifice rezolvate conform teoriei
Modele de exerciții propuse spre rezolvare
Explicații ajutătoare în vederea rezolvării exercițiilor
Cuprins:
Lecția 13 – Tablouri bidimensionale – Matrici, Operații cu matrici
Lecția 14 – Șiruri de caractere, Funcțiile șirurilor de caractere
Lecția 15 – Structuri de date
Lecția 16 – Funcții – Subprograme
Lecția 17 – Funcții – Recursivitatea
Lecția 18 – Elemente de combinatorică – Metoda Backtracking
Lecția 19 – Elemente de teorie a grafurilor, Grafuri neorientate, Grafuri orientate, Arbori
Variante și bareme.
BONUS: Cum să iei o notă cât mai mare în examen?
5 Memoratoare
Memorator Transformări
Memorator Algoritmi elementari
Determinarea inversului unui număr;
Verificarea unui număr dacă este palindrom;
Verificarea unui număr dacă este prim;
Descompunerea în factori primi ai unui număr;
Aflarea celui mai mare divizor comun prin scăderi repetate.
Memorator Vectori
Permutarea circulară la stânga;
Permutarea circulară la dreapta;
Inserarea unui nou element în poziția ”k” din vector;
Eliminarea unui element de pe poziția ”k” din vector;
Sortarea crescătoare a elementelor unui vector prin selecția minimului;
Sortarea crescătoare a elementelor unui vector prin selecție directă;
Algoritm de căutare binară.
Memorator Matrici
Determinarea primei linii;
Determinarea ultimei linii;
Determinarea primei coloane;
Determinarea ultimei coloane;
Determinarea diagonalei principale;
Determinarea diagonalei secundare;
Determinarea elementelor deasupra diagonalei principale;
Determinarea elementelor dedesubtul diagonalei principale;
Determinarea elementelor deasupra diagonalei secundare;
Determinarea elementelor dedesubtul diagonalei secundare;
Determinarea elementelor dintre diagonale (partea superioară/inferioară).
Memorator Șiruri de caractere
Determinarea primei linii;
Copierea unui șir într-un alt șir;
Copierea a ”n” caractere dintr-un șir într-un alt șir;
Concatenarea unui șir într-un alt șir;
Concatenarea a ”n” caractere dintr-un șir într-un alt șir;
Compararea a două șiruri;
Inversarea unui șir;
Setarea unui caracter pe tot șirul;
Transformarea unui caracter din literă mare în literă mică;
Transformarea unui caracter din literă mică în literă mare;
Afișare unei valori dacă un caracter este literă mică;
Afișare unei valori dacă un caracter este literă mare;
Transformarea unui șir de caracter din litere mari în litere mici;
Transformarea unui șir de caracter din litere mici în litere mari;
Furnizarea unui pointer către prima apariție a unui șir în alt șir;
Furnizarea unui pointer către prima apariție a unui caracter într-un șir;
Furnizarea unui pointer către ultima apariție a unui caracter într-un șir;
Furnizarea unui pointer folosit drept separator.
* Modelul spirei metalice poate diferi față de cel din imagini
** Imaginile paginilor din conținut sunt aleatorii