Termeni și condiții

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Magazinul online disponibil la www.edeea.ro este deținut și administrat de SMART APRILS S.R.L., persoană juridică, cu sediul social în str. Nouă, nr. 89A4, Horpaz, Iași, România, înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. J22/2247/2020, Cod Unic de Înregistrare 43093020.
Whatsapp: 0750.497.995;
E-mail: salut@edeea.ro;
Program de lucru: L-V: 10:00 – 16:00, S-D: ÎNCHIS;

Prelucrarea și siguranța datelor personale

1.1. Conform regulamentului (EU) nr. 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, SMART APRILS S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai, pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

1.2. Scopul colectării datelor este:
– contactarea Clienților in scopul stabilirii unei potențiale colaborări;
– efectuarea operatiunilor de facturare si livrare a produselor comandate;
– trimiterea de newslettere și/sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice (e-mail, SMS);
– de cercetare de piață, de monitorizare și urmărire a comportamentului Clientului.
Refuzul Clientului determină imposibilitatea livrării bunurilor comandate.

1.3. Prin completarea datelor în formularul de contact sau formularul de trimitere comandă, Clientul declară și acceptă necondiționat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a SMART APRILS S.R.L., și își dă acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate în scopul prevăzut mai sus la punctul 1.2.

1.4. Prin citirea documentului ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

1.5. Pe baza unei cereri trimise la adresa de e-mail: salut@edeea.ro, puteti solicita, in mod gratuit, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate sau va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

1.5.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

1.5.2. transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date;

1.5.3. notificarea catre terții cărora le-au fost dezvaluite datele, dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

1.6. De asemenea, SMART APRILS S.R.L. poate furniza datele cu caracter personal ale Clientului altor companii cu care se află în relatii de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile menționate la punctul 1.2., prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizorilor de servicii de marketing, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a serviciilor noastre.

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt bucăți de informații pe care un site îl transferă către servere în scopuri de păstrare a evidențelor. Cookie-urile pot face un site web mai util personalizând informații pentru vizitatori prin stocarea informațiilor despre preferințele tale pe site-ul nostru. Utilizarea cookie-urilor este un standard industrial și multe site-uri majore le folosesc pentru a oferi caracteristici utile pentru clienții lor. Politica noastră de a utiliza cookie-uri este pentru a personaliza site-ul pentru tine, pentru a ajuta la îmbunătățirea navigației.

Cele mai multe browsere sunt setate inițial pentru a accepta cookie-uri. Dacă preferi, poți seta browser-ul pentru a respinge cookie-urile. Cu toate acestea, nu vei fi în măsură să profiți pe deplin de site-ul nostru, dacă faci acest lucru.

Metode de plată

Ramburs

Poți opta să plătești produsele comandate direct la curier prin plata ramburs. Această metodă de plată nu este diponibilă pentru comenzile cu valoare totală de peste 500 RON sau valoare cumulată a produselor sub 50 RON. Această metodă de plată include un cost suplimentar perceput de curier pentru a transfera suma încasată de la cumpărător. Se recomandă pe cât mai puțin utilizarea bancnotelor.

Plata cu cardul

Această metodă de plată este cea mai sigură și cea mai rapidă. Datele cardului sunt introduse direct pe site-ul procesatorului de plăți, noi nu stocăm în niciun fel aceste date. De asemenea, această metodă de plată nu include niciun cost suplimentar.

Transfer bancar

Pentru plata prin transfer bancar te rugăm să utilizezi următoarele detalii bancare: Banca: Banca Transilvania, IBAN: RO52BTRLRONCRT0569897001, SWIFT: BTRLRO22. De asemenea, este IMPORTANT să adaugi numărul comenzii tale la detaliile de plată, altfel identificarea plății tale va putea dura mai mult timp.

Promoții

Reducerile active (ex: 5% pentru produse în valoare de peste 399 RON) nu se cumulează cu alte coduri de reducere. Astfel, orice cod de reducere adăugat în timpul procesului de comandă va anula oricare dintre aceste promoții dacă aceasta este activă în coș.

Reducerea de 5% pentru produse în valoare de peste 399 RON nu se aplică produselor care sunt deja reduse.

Produsele aflate la reduceri speciale (Black Friday, Crăciun, etc.) sunt în limita stocului disponibil și în cantitate limitată. Acestea pot reveni la prețul inițial oricând în timpul campaniei.

Livrare

Toate produsele comercializate pe acest site sunt livrate exclusiv pe teritoriul României prin curier rapid.

Comenzile plasate până la ora 15:00 vor fi înmânate curierului în următoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate după ora 15:00 vor fi înmânate curierului în a doua zi lucrătoare de după înregistrarea comenzii.

Taxa de livrare este cea specificată pe pagina de comandă dupa selectarea cantitații dorite la fiecare dintre produsele din comandă, dar poate suferi modificări, pentru localitățile din afara ariei de acoperire a firmei de curierat. Astfel de modificări de tarif vor fi aduse la cunoștința cumpărătorului înainte de livrarea produsului, acesta având dreptul de a anula comanda fără niciun cost suplimentar.

Pentru plata prin transfer bancar, livrarea se va face doar după creditarea fondurilor în contul nostru și identificarea lor cu numărul comenzii.

Dacă ambalajul coletului este deteriorat încât ar putea fi afectate produsele din interior sau dacă coletul prezintă alte semne vizuale, auditive, palpabile care dovedesc că integritatea produselor a fost afectată, te rugăm să refuzi ridicarea lui de la curier și să ne notifici imediat. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Dacă după cele enumerate în paragraful anterior, totuși ai observat comanda că ar fi incompletă, este necesar să ne semnalezi acest lucru în maxim 2 ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Livrarea gratuită poate fi afectată pentru localitățile de destinație din afara ariei de acoperire a firmei de curierat, caz în care se va percepe o taxă de livrare, ce va fi adusă la cunoștință cumpărătorului înainte de livrare, acesta având dreptul de a anula comanda fără niciun cost suplimentar.

Livrarea se va efectua în 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, însă termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute, etc.) până la 7-10 zile lucrătoare. În astfel de cazuri vom face tot posibilul să notificăm cumpărătorul. În unele perioade de timp livrările pot fi întârziate cu 1-3 zile, echipa noastră va încerca să anunțe în prealabil acest lucru.

Livrare internațională

Pot exista excepții prin care livrarea să fie disponibilă și internațional în anumite țări, în aceste cazuri livrarea poate dura până la 15-20 zile lucrătoare, iar prețul va fi specificat pe pagina de finalizare a comenzii după selectarea țării disponibile.

Pentru livrarea internațională este disponibilă doar metoda de plată cu cardul online la plasarea comenzii.

Livrare eșuată

Dacă livrarea eșuează din cauza clientului (nu răspunde curierului, nu este la adresă, adresa este greșită, nu ridică coletul de la punctul de livrare, etc), pentru o nouă livrare comanda trebuie să fie plătită cu cardul online. Dacă și a doua livrare eșuează din cauza clientului, se va rambursa suma plătită cu cardul, din care se oprește de 2 ori costul transportului.

Factura fiscală

Pentru a reduce utilizarea de hârtie în favoarea naturii, factura fiscală poate fi descărcată din secțiunea „Contul meu“ și/sau poate fi solicitată prin email specificând numărul comenzii, numărul de telefon și data aproximativă pe care a fost plasată comanda.

Costul de procesare

Acest cost se adaugă automat comenzilor ce au o valoare totală a produselor sub 50 RON. Pentru a evita această taxă îți recomandăm să adaugi produse a căror valoare depășește 50 RON.

Retur

În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea inițială, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată. În conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.

Dacă alegerea facută te nemulțumește, sau dacă te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul în care comanda ajunge la tine, pentru a cere înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Pot fi returnate doar produsele aflate în condiții perfecte, inclusiv ambalajul și accesoriile/materialele aferente. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură sau de consum. Nu vom returna contravaloarea produselor care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Te rugăm să folosești o cutie de protecție pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
Dacă produsele nu se află în stare bună de revânzare, se va percepe un cost suplimentar pentru readucerea produsului la starea inițială, acesta fiind adus la cunoștință cumpărătorului imediat după evaluarea returului.

Returnarea produselor se va face prin același serviciu de transport prin intermediul căruia s-a făcut expedierea sau alt serviciu după stabilirea de comun acord între părți, dar în niciun caz prin servicii poștale. Taxele de transport vor fi suportate de către cumpărător.

Pentru comenzile ce au beneficiat de transport gratuit, se va percepe o taxă de 15 RON aferentă costului de transport.

Produsele personalizate sau produsele predate direct de către personalul nostru nu sunt eligibile pentru retur.

Returnarea contravalorii produselor returnate se va face direct în contul bancar al cumpărătorului după evaluarea produselor trimise spre retur. Nu vom accepta colete de retur trimise cu ramburs sau cu taxă de livrare.

Adresă corespondență: Iași, 700224, str. Mitropolit Varlaam, nr. 1, bl. 902, sc. C;

Procedură returnare:

  1. Anunțare retragere din contract prin formular sau email.
  2. Trimitere produse la adresa de corespondență.
  3. Restituire bani conform termenilor specificați pe această pagină.

    Ultima actualizare: 14 iulie 2024